Money money money

Idag fick jag reda på det exakta beloppet som jag kommer få insatt på mitt konto den 27e april, min lön alltså. Jisses, så mycket pengar har jag aldrig haft på mitt konto på en och samma gång! Jag ska spara typ hälften, bra att ha inför sommaren och studenten och allt däromkring. Sen blir det en tripp till Ullared nästa vecka, se om jag hittar någonting roligt, en ny mobil måste jag springa in och köpa på NetonNet iaf men kan verkligen inte bestämma mig för om jag vill ha en touch eller med tangentbord. Får la klämma på lite olika modeller och bestämma mig på plats :)

Idag har jag varit en sväng på Smålandsstenar Brukshundsklubb. Överlag skötte sig Ed jättebra. Han gick som en klocka i fria följet och vänstersvängarna var verkligen bra idag! Jag är otroligt nöjd över att han kunde hålla ihop så pass bra trots att vi var på en helt ny plats, det kan han annars ha problem med. Dock fick jag verkligen svart på vitt att vi måste störningsträna massoor! Det gick förbi en hund vid två tillfällen, Ed tappade fokus helt och när jag sedan sa åt honom att fokusera tog han ut frustrationen i träningen i form av skall. Det är verkligen inte okej!
I sommar tänker jag göra en helhjärtat satsning på störningsträning, han ska fasiken klara allt!!


Kommentarer
Postat av: Jenny med Caki och Heo

Tack för din kommentar och roligt att hitta din blogg!

2010-04-19 @ 23:13:50
URL: http://hundbry.blogspot.com
Postat av: Malou

Hääärligt!

2010-04-20 @ 13:42:03
URL: http://maloou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0