Taggad

Tränade lite lydnad med Ed ute på gräsmattan utanför huset idag. Övertaggad var bara förnamnet. Tanken var att träna ingångar, vänstersvängar och snabba ligg. Det blev dock inte så mycket tränat på vad som egentligen behövdes utan så het som han var idag fick jag bryta typ varannan repetition..att det alltid ska vara något som går kajko. SUCK! Men nu ska vi verkligen ta nya tag. Detaljträning it is och han måste verkligen lära sig att hålla ihop, vi måste försöka hitta balansen mellan supermegaladdad och okoncentrerad&off. Inte den lättaste uppgiften men det måste lösas. Ser faktiskt fram emot att verkigen satsa allt nu. Blir väl förmodligen en och annan tävling i sommar också, speciellt om jag ska bo tillsammans med en annan hundidiot i två månader :)

Igårkväll hade jag världens mysigaste kväll hemma hos Elvira med henne och Sophia. Vi har kännt varandra sedan 1an i grundskolan och har hängt ihop sedan dess. Det kan liksom aldrig slå fel när vi umgås. Igår smed vi massa planer inför sommaren också, I can't wait! :D
Imorgon åker jag ner till småland igen men innan dess ska jag följa med och hejja på mina två vänner som ska tävla lydnad. Roligt värre!

Kommentarer
Postat av: Elvis

jag gillar att umgås med dig! och nästa gång, då är det ut som gäller ;) <3

2010-04-19 @ 15:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0