Välkommen vår!

Nu är jag i Stockholm efter fem dagars slit i ladugården på skolan. Det har varit kul att mjölka kor men efter fem dagar blir man lagom sliten av att gå upp fem varje morgon och den fysiska delen som jobbet faktiskt innebär.
Dagen har varit hurtig, klockan nio i morse mötte jag och Ed upp Malin och Malou för lite träning. Efter det åkte jag hem och åt lunch ocg tog det lugnt ett par timmar tills Malin ringde. Då gick jag, Ed och Hugo en härlig promenad hem till henne där hon sedan spenderade flera timmar med att hjälpa mig att skriva ett personligt brev/CV. Guld värt!

Angående träningen i morse, Ed skötte sig precis som väntat. Dvs, gör det helt okej i det stora hela men detaljerna är katastrofala och rutan fattade han ingenting av helt plötsligt. Så nu gäller det verkligen att nöta både detaljer och rutan. Ser fram emot en intensiv period av både träning och plugg. Eller okej, pluggandet skulle jag gärna slippa om jag hade chansen. Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa kelpiebladet.

Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Ooh välkommen till hem till stockholm igen ;)

Det är juh verkligen guldvärt om man kan få hjälp med personligabrevet/CVn, hoppas att ni fick ihop något riktigt bra! :D

2010-04-09 @ 11:16:07
URL: http://miesel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0