Sjukstuga

I tisdags när jag tog årets första dopp lyckades jag skära mig rätt så djupt på en sten under foten. Det har gjort rejält ont och idag är första dagen som jag har gått mer än 100 meter. Camilla har också varit sängliggandes med feber och halsont, som grädde på moset har Ed varit konstig i magen och behövt bajsa typ 3 gånger i timmen och gamla Lina har gått runt och spytt lite överallt. Hugo och Gin har mest haft damp och varit uttråkade. Vilken jäkla soppa!

Ikväll kände vi oss så pass bra att vi orkade gå ner till vattnet en stund. Bilderna är tagna av både mig och Camilla.


Badmonsterna!












the greatest love of all <3




Finaste skrutthunden.



Kommentarer
Postat av: Malinm

Åh, andra bilden var söööt :D

2010-07-04 @ 21:38:16
URL: http://mangie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0