Beslut

Nu har jag bestämt mig för någonting som jag gått och funderat på lääääänge. Jag ska skaffa valpis till hösten/vintern! :D Jag har ju redan två hundar men Hugo är ju enbart soffpotatis och promenadsällskap, alltså är Ed min enda träningshund. Jag har länge känt att en hund i träning är alldeles för lite för mig och att det vore så mycket roligare att ha två hundar att växla mellan. Dessutom skulle jag verkligen vilja prova på att ha en valp och träna upp en hund helt från grunden, jag har ju bara haft omplaceringar innan. Självklart blir det en till Border collie, jag är helt frälst på både rasval och vallning, så just nu kan jag inte riktigt tänka mig någonting annat. Tiken jag vill ha valp efter löper just nu och ska i sådana fall paras i helgen, blir det inget då väntar jag till nästa löp. :) Vilken tik det är jag pratar om och vem som kommer bli min uppfödare håller jag hemligt tills allt är spikat. Ville bara sprida lite glädje såhär mitt i natten :D

Tänkt att jag ska få en sån här liten jäkel <3 (Vallhunden Sis, Tigi och Elle i bakgrunden.)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ååh vad kul :D Hoppas det går vägen med parningen till helgen nu då. =)

2010-06-30 @ 11:36:47
URL: http://soqi.doggyblogg.se
Postat av: Linda

Va kul!! :D

Hoppas allt går bra!! :)

2010-06-30 @ 13:34:24
URL: http://tandattacken.webs.com
Postat av: Hanna

Ååh roligt!! :D

2010-06-30 @ 14:17:25
URL: http://allaboutability.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0