Sliten barnrättskämpe



Efter de två första dagarna på jobbet är jag sjukt sliten. Många nya intryck och att stå upp åtta timmar i sträck är ingenting jag gör varje dag.. Trots att det är jobbigt är det så sjukt kul. Jag kom med på ett projekt med Rädda Barnen som uppdragsgivare, mitt jobb går alltså ut på att stå på olika platser runt om i Stockholm och försöka få folk att bli månadsgivare i RB. Det känns verkligen kanon att faktiskt försöka få folk att göra något vettigt istället för att pracka på dem någon skitprodukt. Det finns dock mycket lustiga människor i vår stad haha! Tyvärr kan jag ju inte ställa mig och asgarva eller snäsa åt folk under arbetstid, alltid ett leende på läpparna är det som gäller. Igår var jag i Arninge och idag i Midsommarkransen, får se vart jag hamnar i morgon.

Känner på mig att det här kommer bli en rooolig sommar med enormt mycket jobb, tur att mina kollegor är astrevliga och goa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0