You're gonna make me cry

Idag hade jag bestämt träning med Josephine och Julia som har gått min lydnadskurs. När jag kommer till agilityplanen står alla kursdeltagarna där och finular och Jossan håller i ett rosa paket. I paketet låg ett halsband och koppel i kamoflagemönster och dessutom en jätte smidig klicker som man trär på pekfigret!
Fick även ett kort till där det stog:

"Tack för all tid du har lagt ner på oss. Det har varit jätteroligt och du har varit helt otrolig! Du är en stor förebild som vi hoppas att vi kommer få se mer av. Lycka till i framtiden, vi kommer sakna dig!
Puss & Kram
/Lydnadsgruppen - Julia, Josephine, Matilda, Hanna, Sofie & Johannna"

Asså jag dog lite när jag öppnade presenten och läste kortet. Så jäkla gulliga och tårarna var verkligen inte långt bort! Jag har ju haft endel kurser innan men aldrig tidigare har det varit såhär roligt och givande att hålla kurs. Mina små kursare har utvecklats så enormt på alla plan och jag är så jäkla stolt över att ha fått vara en del av den utvecklingen. Hör ni det? Ni är bäst och jag kommer sakna er väldigt mycket!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är verkligen skitgrym Emma! Är så otroligt tacksam för din hjälp! =D

Postat av: Josephine

Det var det minsta vi kunnat göra.

Och mitt personliga tack, tack för ALLT du gjort för mig och Kayleigh och att du funntis för oss i vått och torrt. Ditt stöd har betytt massor. :)

2010-06-08 @ 22:57:36
Postat av: Sofie

Det är du som är bäst Emma! Allt som du har hjälpt till med, och alla tips och råd! Är otroligt tacksam för den hjälp du har gett mig. Jag har lärt mig och utvecklats enormt mycket, du är grym! Tack för att du har orkat ha kursen för oss. Det upskattas enormt mycket. :)

2010-06-09 @ 07:47:15
URL: http://soqi.doggyblogg.se
Postat av: Malin

NAW! Ta åt dig ordentligt!!

2010-06-09 @ 11:19:50
URL: http://mangie.se
Postat av: Julia

Usch, känns hemskt att inte veta om man någonsin träffas igen. Men du och Ed ska veta att ni kommer att komma långt. Du ser ju bara hur långt du har fått oss på denna tiden som varit. Jag är sjukt stolt över att ha fått vara din kursdeltagare.

Hoppas jag får se mer av dig, verkligen. Tack för allt du har gjort för mig och Melker. Skulle nog aldrig ha kommit så här långt någon utav oss utan dina råd och din hjälp att se det från en annan synvinkel. Tack så mycket Emma och lycka till nu! (Glöm inte oss på Segerstad, vi kommer minnas dig)

2010-06-11 @ 22:31:14
URL: http://dogfreak.blogg.se/
Postat av: Tilda

EMMMAAA!!!

Du är så himla underbar människa! Tack för all hjälp och tid du lagt ner på oss!

Utan dig, hade jag aldrig lyckats bli startklar i lk1! Tack för allt pepp & stöd <3



Stor kram från oss

2010-06-13 @ 12:49:58
URL: http://matildaochtipsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0