Busy woman

Phuu, äntligen har jag tid att sätta mig och skriva lite. Senaste tiden har verkligen varit helt galen! Sjukt mycket att göra i skolan, det märks att jag är inne på slutspurten nu och att falla på målsträckan vore ju surt så just nu ger jag gärnet och hoppas på fina betyg. Träningen med Ed är nästintill obefintlig pga tidsbrist men jag hoppas att jag snart finner lite tid till det också. Just nu är jag hemma i Stockholm, åkte hem igår för att kunna gå på lite arbetsintervjuer, åker tillbaka till mitt älskade småland i morgon eftermiddag. Ed fick stanna kvar på skolan, kändes bara jobbigt och taskigt att ta med honom när jag skulle åka 80 mil tur och retur samt flänga runt som en galning här hemma. Tack Petra och Andréa för att ni tar hand om min älskling! För att återgå till jobben var på intervju nummer ett av tre idag and guess what?! JAG FICK JOBBET! Jag är sjukt lycklig, inte för att jobbet verkar vara vidare roligt (telefonförsäljare..) eller för att det är speciellt bra betalt, MEN det är ett jobb och det är pengar vilket betyder att jag har råd att hyra en viss lägenhet med Camilla i sommar. Lyckan är fullkomlig. Två intervjuer väntar även i morgon, det ska bli spännande att se hur det går. Hoppas att jag får något av dem också så jag får lite valmöjligheter. Men alla jobben är på heltid i minst 8 veckor, så endel pengar blir det oavsett. :)

Snart är det dags för bal och student, jag kan inte fatta hur snabbt dom är tre åren har gått..Till hösten blir det universitetsplugg och jag kunde inte ha varit mer taggad!

Nu ska jag läsa på lite om företagen jag ska träffa imorgon så jag verkar lite smart. Hehe ;) Berättar hur det gick imorn!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Halloj Emma!

Grattis igen till jobben :)



Ja länkade hit från min blogg, hoppas det var okej :)



Ha det fint hörru!

Kram Matilda med Tipsa

2010-05-07 @ 18:13:15
URL: http://matildaochtipsa.blogg.se/
Postat av: Linda

Göött & GRATTIS!! :D

Tiden går fort och det känns bra! :)

2010-05-07 @ 22:56:17
URL: http://www.tandattacken.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0