Lovetrap

Dagen började allt annat än bra idag, jag är så jäkla trött på opålitliga människor i min närhet! Men det är bara att trycka tillbaka tårarna för nu orkar jag inte vara ledsen mer, speciellt inte pga honom.. Nobody's gonna bring me down! Idag är jag ledig och det känns skönt, har massor som jag behöver få gjort men som vanligt kommer jag väl inte få nåt gjort :P Har iaf precis varit ute med Ed en liten stund, nu ska jag förvandla mig från lik till människa tänkte jag och sedan blir det lunch. Blir nog lite agilityträning senare idag, ska försöka uppdatera om det blir så. :)


Den där blicken alltså.. <3


Kommentarer
Postat av: Marielle

Be stroong gril! <3

2010-05-24 @ 23:46:06
URL: http://miesel.blogg.se/
Postat av: elvis

hm det där får du berätta om när du kommer upp!

2010-05-25 @ 10:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0